Ett strå till stacken


Linnea Öhman & Jessica Klinte 

Här ser ni två människor med ett hjärta av guld 💛
 
Jag har tidigare berättat om Linnea och Jessica som jag mötte i Tanzania under min första resa som volontär.
Båda dessa människor har lämnat djupa, fina fotspår i mitt hjärta.
 
De lever sina drömmar samtidigt som de ger den störta delen av sina liv till människor som verkligen behöver dem!
All tid, kraft och styrka de lägger på att bygga, finansiera och driva barnhem & skola i en bergsby i Tanzania, det är ovärdeligt! 
Jag hittar inga ord för att rättvist beskriva hur imponerad och stolt jag är över Er - Jessica & Linnea! ❤️
 
Jag, mitt Reach out a Hand tillsammans med er som bidrar, drar sitt stå till stacken och skänker 1000kr till mediciner som barnen på barnhemmet är i stort behov av när torrperioden övergår till regnperiod!
 
Besök dessa fantastiska bloggar och ta del av två tjejer som visar att vi kan förändra om vi vill! 
 
Linnea: http://oegonbadskopp.blogg.se
Jessica: http://jessicaklinte.blogg.se
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0