Alla kan göra något

I onsdags höll jag ett kort föredrag om mitt ideella arbete Reach Out a Hand.
Förfrågan fick jag av Anita Fridberg i samarbete med Svenska kyrkan i Hagfors.
Svaret blev självklart ett Ja!
 
Det var första gången jag berättade om mina resor till Afrika och arbetet hemma, inför publik, så lite nervöst var det, men den känslan släppte ganska direkt. 
 
Att få sprida budskapet "ingen kan göra allt men alla kan göra något" och berätta om det jag upplevt under mina resor, är för mig en ära.
 
Som tack skänkte svenska kyrkan i Hagfors 3000kr till Reach out a Hand och åhörarna skänkte tillsammans 1142kr!
Helt fantastiskt!
Stort tack och kram till Er! ❤️
 
Jag & Anita 

Tackgåvor till mig - blommor & choklad från kyrkan och stjärnan från pappa & Carin ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0