Operationen genomförd!

Just nu kan jag bara känna ren och skär LYCKA!


Jag vill bara berätta för er alla att Siaminis operation gick bra! 

Det som var den största faran under operationen var när hennes blodtryck gick upp till över 180, då hon fick smärtstillande, men annars gick allt som beräknat.


Vi fick träffa henne precis efter operationen, på intensiven, då hon sov, andades själv utan tub och hade bra värden i övrigt, såhär långt! 

Mamma fick gå in före mig på operation och fråga hur det  hade gått, jag stannade utanför då jag kände att jag inte kunde hantera ett dåligt besked.

När mamma kom ut igen, då såg jag på henne att det hade gått Vägen! 


Jag har spänt mig hela dagen, varit orolig, rädd och svalt gråten många gånger!

När jag fick en puss av Siamini och önskade henne lycka till precis innan de tog henne till förberedelse rummet så kände jag bara, nu gäller det, nu är dagen här, dagen som kommer förändra Siminis liv! 


Nu sitter jag här och knappt förstår att detta har hänt.

Att det är gjort!

Att Simini vaknar och kan känna sig trygg!

Hon kommer att ha oerhört ont då de gått in mellan två revben, men vi ska finnas för varje minut som vi får vara på intensiven!


Klockan 16, då får jag träffa, krama och bara vara nära min fina, duktiga och oerhört STARKA Siamini! Glädjetårar och lycka!


Kram på er ❤️❤️❤️


Nyduschad och trött på morgonen när vi kom kl 7.20.


Här kör de ner Simini till operation


Här är Simini och jag precis innan operationen. Hon är rädd och jag håller handen. Innan jag går fick jag en puss på kinden ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0