NWT

I fredags ringde nyhetschefen på NWT mig och hade fått in ett tips, gällande mitt Afrika projekt, ett tips som kom från min kära vän Ida Berggren!
De ville träffa mig och självklart ville jag 
det!

Så igår kom en reporter och en fotograf hem till mig, jag berättade om mitt projekt, min förra resa och min kommande resa som startar imorgon och det togs lite bilder.
Det är verkligen så roligt att det uppmärksammas på det viset och jag blir verkligen glad över att få dela med mig av det jag brinner för!

Så imorgon kan man läsa om mig och mitt projekt Reach out a Hand i NWT!
Själv sitter jag då på flyget men hoppas kunna se en skymt av det ändå via internet :)

Tack Ida, Tack Laine som jag också vet har tipsat tidigare och framförallt tack NWT för att ni vill skriva om mitt projekt!

Man kan påverka!
Man kan förändra!

Kram på er ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0