Det värmer i hjärtat!



Igår var Siamin med på skolavslutningen! 
Mina hårstrån på armarna reser sig då Jag ser henne framför mig där hon står och ler med sina kritvita tänder, en av sina nya klänningar, sina nya vita skor med pärlor på och är stolt över att hon har avverkat ett år till i skolan.
Jag ser hur alla andra elever och lärare är nyfikna på henne efter operationen, hur de frågar om hennes resa och hur de önskar henne lycka till i framtiden!

När jag läser den här texten som barnhemmets "drivare" har skrivit, då växer faktiskt stoltheten inom mig och jag förstår att jag har förändrat en människas liv till det positiva.
Inte för att hon får uppmärksamhet, utan för att just Siamin fick chansen till att bli kvitt sitt hjärtfel och inte längre behöva vara orolig för att det begränsar henne i vardagen!
Vi behöver inte längre vara rädda för att det medfödda hjärtfelet ska förkorta hennes liv!

❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0