LYCKORUS!


Alla vet hur det känns att hamna i ett läge då hela kroppen bara ler av lycka!
Den känslan stormade mig idag!

Anledningen är att jag har fått besked om att Ewout är påväg till Dar es Salaam med Siamin för att genomgå en kardiologisk undersökning av hennes hjärta! ❤️

Detta är nästa steg i processen som inom en snar framtid förhoppningsvis ska hjälpa tjejen att få ett friskare hjärta!
Främst för Siamin, men också för storfamiljen och mig är detta så stort!

Bollen är nu på riktigt i rullning och jag kommer att hålla er uppdaterade så fort jag vet mer.

Såhär skrev Ewout på sin fb idag:




Så vi hoppas att de kan fortsätta sin resa till huvudstaden redan imorgon.
Sammanlagt är det en 10h resväg enkel.
Men Siamin har ett stort tålamod så jag vet att det inte är något problem.
Det största problemet är nog att bussarna ska hålla sig hela och funktionella, tyvärr..

Hakuna Matata ⭐️

Kram Madelene, Reachoutahand ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0