I rätt riktning


Det känns som att situationen angående Siamins hjärta går i rätt riktning 
Fortfarande väntar jag/vi svar från Tyskland och läkarteamet där, om hur vi ska gå vidare framöver.

Jag har haft en hel del kontakt med Ewout och han har placerat mig under titeln;
"Huvudansvarig för allt kring Siamin och Hjärtat" ❤️

Det känns riktigt bra eftersom jag redan från första stund när jag fick veta om denna underbara tjejens situation så har jag velat hjälpa henne så mycket jag kan! 

Som ni tidigare läst så har försäljningen av almanackor gått riktigt bra och jag är oerhört glad för det!
Fritiden har bestått och kommer en tid framåt att bestå av måånga timmars pyssel, men det är det värt!

Jag har god hjälp av mina fina vänner Ann-Louise Axelsson & Felicia Hjelm. Ni är fantastiska! Tack! 

Snart hoppas jag kunna dela med mig av hur Siamins resa till ett friskare hjärta kommer gå.

Jag är så tacksam för allt stöd!
TACK!

Mina tackkort som jag skickat ut till alla som stöttat/stöttar Reach Out a Hand ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0