Lite redovisning


Jag vill gärna redovisa min insamling för Er som följer, skänker, bidrar och helt enkelt stöttar mig i det jag gör!

Under resans gång, har det blivit så att när jag kom hem från Tanzania, tog jag över allt med detta projektet ensam, då ingen av de andra volontärerna kände att tiden räckte till.
Och det är fullt förståeligt, jag vet, det tar tid, men jag älskar det här!

Så efter att jag nu tillverkat almanackor i många timmarna (minst 25h!!) så har jag  sålt 23st för 100kr/st, jag har då samlat ihop 2300kr! Vilket jag är oerhört nöjd med!
Tror även att fler beställningar är på gång :)

Jag själv och mina fina föräldrar har lagt ut för alla kostnader till material, som blev på pricken 990kr och vi tänker inte ta ut något av de insamlande pengarna, utan det är något vi vill stå för.
TACK till er som köpt en almanacka, ni har tillsammans bidragit med 2300kr

Många har även gett bidrag, stora som små, i form av insättning på Reachoutahands konto. Så sedan jag öppnande kontot när jag kom hem så har det samlats in 3950kr.

Tack alla! Ni vet vilka ni är! 
Ert stöd betyder oerhört mycket för mig och för den resa som nu väntar i Maj.
Siamin, de andra barnen och gården kommer att ha stor nytta av dessa pengar!

Bara för att tillägga, min egen resa och allt jag gör under den, bekostar jag helt själv och insamlingspengarna kommer inte att beröras.

Ha en fortsatt fin vecka, så hörs vi snart igen!

Tillsammans kan man göra så mycket! 
Stort tack och en stor kram,
Madelene ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0