Tack för allt stöd!

Jag kan inte tacka er nog för ert stöd!
Det behövs, det betyder så mycket och det stärker! ❤️

En timme efter att jag & mamma landade i Dar es Salaam, Tanzania på måndag kväll så fick jag ett samtal till hotellet från Expressen! 
De ville skriva om mig och min resa hit och självklart fick de det!

Jag tänkte väl en liten spalt i en av Sveriges största ledande tidningar.
När jag väl öppnar mobilen och gick in på internet så ser jag mig själv på löpsedlar!! Jag kan knappt förstå att det är sant! Så stort, helt otroligt och fantastiskt kul är det!!

Bild från Marcus Karlsson & Mathias Skyman 


Delar av innehållet i texten tagen ur Expressen 

Igår åkte vi från Dar-Iringa,en 12 timmars resa i buss/taxi.
Skumpiga vägar, varmt, avgaser och alldeles för lite mat och vatten!
Mamma höll sig vaken tack vare giraffer, zebror och apor som dök upp vid vägkanten!
Det är först då jag inser att jag har gjort den här resan en gång tidigare och faktiskt känner mig lite hemma :)

Inatt har vi övernattat på Neema hotell som jag blev förälskad i under min förra resa, då de bevisar att alla människor kan!

Alla som jobbar på Neema Craft och de som driver hotellet har något slags handikapp.
Här ser ni en av grundarna ta emot barnkryckor som sjukhuset i Rjukan har skänkt.

Nu är vi två steg närmare målet och idag åker vi buss till barnhemmet i Matanana.
Det ska bli helt underbart!

Tack igen för allt stöd, ni är helt fantastiska! 

Kram från mig och mamma ❤️

Bild från flygplanet 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0